Hoe werkt dit?

Simple Connect maakt bereikbaarheid wel heel simpel: een normaal,
begrijpelijk verhaal bij nieuwe telefonie.

Zo simpel werkt het:

Een app op je telefoon
De simpelste stap! Meld je aan voor een proefmaand en installeer de app

Ingerichte telefooncentrale
Meerdere gebruikers? Je schaalt op per aansluiting. Vraag direct je offerte aan.

ISDN overstap
Lijkt ingewikkeld, maar is zo geregeld. Laat je gegevens achter, ons team neemt contact met je op.

Doe nu jouw aanvraag voor onbeperkt bellen

Belminuten zijn verleden tijd!

Het is tijd om de overstap te maken naar Simple Connect. Veel systemen zijn verouderd, en we willen graag zonder gedoe met één bedrag per maand gewoon bellen en gebeld worden. Er zijn tegenwoordig zoveel nieuwe mogelijkheden voor optimale bereikbaarheid. Wat wij doen? Bij Simple Connect houden we het graag simpel. Zakelijk bellen via de cloud, met de eenvoud van gewoon een telefoontje plegen voor één vast bedrag per gebruiker per maand.

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

We maken gebruik van moderne oplossingen, zoals VoIP. Hiermee ervaar je een betere belkwaliteit en meer communicatiemogelijkheden.

Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan.

Wil je liever telefonisch contact? We zijn te bereiken via het volgende telefoonnummer: 0172 – 641 646.

Eenvoudig bereikbaar.

Wat zit er in de VoIP Telefooncentrale van Simple Connect?

Dat is eenvoudig! Bijna alles zit erin. Hieronder een greep uit de meest gebruikte functionaliteiten. Zit jouw functionaliteit er niet bij? Dan waarschijnlijk toch wel. Bel gerust even met onze VoIP specialisten op 0172 – 641 646, zij helpen je graag verder.

Functionaliteiten

We doen niet aan een beetje meer voor een beetje meer per maand. Bij Simple Connect krijg je gelijk alles, zonder dat je extra betaalt. We helpen je het ook nog eens instellen, handig hè? Dat betekent:

  • Openingstijden
  • Welkomstboodschap
  • Keuzemenu’s
  • Belgroepen
  • Naamherkenning
  • Wachtrijen
  • Meeluisteren
  • Telefonische vergaderingen (Conference calls)

Liever simpel? Je telefoon gaat natuurlijk ook gewoon over als je gebeld wordt. Ook zonder al die opties. Dat is wat we noemen eenvoudig bereikbaar.

beltarieven binnen nederland:

starttarief  € 0,025 per gesprek

Naar Vaste nummers in NL € 0,024 per minuut

Naar Mobiele nummers in NL € 0,087 per minuut

Samen met 3CX bieden we je één van de meest uitgebreide oplossingen voor telefooncentrales. Eenvoudig bereikbaar voor het kleinbedrijf, instelbare huntgroepen voor grotere organisaties. En natuurlijk heel fijn: via Simple Connect nu voor een veel lager bedrag per maand.

Je kiest eenvoudig zelf waar je lijn overgaat: op je smartphone, toestel, PC of laptop. We bieden je een app voor al je apparaten: Windows, Mac, iOS en Android.

Voor de meeste scenario’s hebben we een aantal standaard manieren om de telefooncentrale mee in te richten. Maar je kan natuurlijk zomaar een bijzondere vraag hebben. Onze consultants helpen je graag met het inrichten. Dat kunnen ze trouwens ook gewoon op afstand, dat is wel zo eenvoudig.

Je vroeg je vast af wat we dan nog meer kunnen bieden. “Alles staat er toch al?” Ja, het meeste wel. Maar wat dacht je van slimme rapportages? Of gesprekken opnemen? Heel simpel allemaal. Kijk hieronder voor de andere features, die we zo simpel mogelijk aan je uitleggen.

Tijdelijk dicht, ook vlak voor Kerst? Is je vrouw bevallen en neem je even wat dagen voor jezelf? Geen punt, we voeren de wijzigingen eenvoudig voor je door in de telefooncentrale. Bel, mail of app ons in dat geval even. Of klik naar een eenvoudig wijzigingsformulier.

“Zeg collega, kun jij deze even nemen?” Je kan gewoon uiteraard ook gewoon intern doorverbinden naar een collega, of bijvoorbeeld naar de afpoeier specialist binnen je team. “Kees! Ze moeten jou hebben!”

Ook als het jou even niet lukt om op te nemen, doet je telefooncentrale gewoon zijn werk. Bijvoorbeeld om 02.00u ‘s nachts. Daar kun je je voicemail voor in laten schakelen. En ken je onze antwoordservice al? Daar nemen ze zelfs ‘s nachts voor je op!

Van de 30 features die we je minimaal kunnen bieden, hebben we de in onze ogen belangrijkste hier voor je benoemd. Maar ja, het kan natuurlijk, dat je net even wat anders wil. Waarschijnlijk kan dat ook. Neem in dat geval even contact op met onze specialisten (linkje)!

    Dit wil ik

Laat je terugbellen

Nieuwsgierig? Vragen? Laat ons team je terugbellen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eenvoudig bereikbaar.

Veelgestelde vragen

Wanneer is het nieuwe nummer actief?

Na ontvangst van de ondertekende overeenkomst zal binnen 1 werkdag je abonnement geactiveerd zijn.

Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt je bestaande telefoonnummer behouden. Hiervoor dien je een nummer portering aan te vragen via administratie@simpleconnect.nl.

Waarom is VoIP bellen goedkoper?

Bellen met VoIP gebeurt via een internetverbinding en niet met een standaard analoge of ISDN telefoonverbinding. Dit zorgt ervoor dat Simple Connect zeer lage beltarieven kan aanbieden. Het gesprek wordt namelijk niet gevoerd via een telefoonverbinding wat betekent dat er geen transportkosten gemaakt worden.